mom0989 Ben WC ye gitmiştim bugün huysuzdu dayısıyla oynuyordu ağlamasına koştum. Başta görmedim sonra yüzüne bakınca anlı şişti çok fena buz koyduk arnica krem sürdük gülüyor oynuyor keyifli oyun oynuyor. Acile götürmeye gerek var mı ?
Ogullarinaasikanne mom0989 2 saat uyutmayin ve gozlemleyin gozlerde kayma kusma olursa götürün mutlaka
75kinalikuzu mom0989 düşme mesafesi önemli 50 cm yüksekse bebeklerde tehlikeli uyutmayin uyursa saat basi uyandırıp kontrol edin inşallah birşey olmaz çok geçmiş olsun
SNCK kusma goz kaymasi cok onemli takip edin ve dusmelerde uyku onerilmez kafa darbesi varsa eger o yuzden bir sure uyutmayin
mom0989 75kinalikuzu yürürken düşmüş ayağı takılmış yere vurmuş başını şimdi indi şişliği 40 dk önce oldu şuan iyi ama oynuyor gülüyor