🌸🌸🌸Merhaba tatlı anneler 16 günlük bebeğim var birkaç gündür az az kusmaya başladı her seferinde üstünü değiştirmek yerine önlük mü taksam diyorum ama bi yandan da korkuyorum uyurken boğulur mu diye allah korusun. Ağız mendili koyuyorum yakasına emzirirken ve gazını çıkarırken ama o da çok kayıyor. İnternete baktım yenidoğana özel bi bilgi bulamadım danışabileceğim kimse de yok.Siz ne zaman önlük kullanmaya başladınız?