Arkadaşlar herkese merhaba öncelikle gecenin bir yarısında yazıyorum bebeğim 7 buçuk aylık yaklaşık 2 haftadır ağlayarak uyanıyor kesinlikle ne meme nede başka bişey sallıyorum uyuyor 1 saat olmadan yine aynı şekilde uyanıyor tekrar bi telaşla uyutmaya çalışma aç desem öyle açlık ağlamadı değil ki mama veriyorum yatıyor gene aynı uyanıyor nolur bi cevap bi yardım edin hastalık yok Çok şükür diş yok Kabızlık yok ara ara aglarken gaz çıkarıyor bilen durumu yaşayan annelerim nolur bi el verin bi ses verin zor durumdayım 🙏