Oğlum artık 2 yadinda oldu. Uyumasi 1 saati buluyor. Sallamiyorum sadece yanına uzanıyorum ve elimi tutuyor ama dalması bir saati buluyor. Bu durum her gece böyle olunc artık ben de bunakmaya başladım. Bu durumda olan var mı veyya bir çözüm onerebilen