Aysmr Merhaba habımlar benim bebeğim 2,5 aylık. Normalde elini emen bir bebek değil ağzı da salyalanmazdı ama 1 haftadır eli ağzında ve salyalı. Sizce dişleri mi başlıyor hafiften yoksa çok mı erken?
Sunasenel Aysmr Çok nadir oluyor erken diş çıkaran bebekler ama sizin bebeğinizin damakları sertleşiyordur o yüzden damak kaşıntısı ve salyalanma normal Canım benim bebeğindeyse olmuştu
maraslihatun Aysmr oral donemde olduğu icin bebegin normal söylediklerin. 4 ayliktan itibaren bekleniyor diş ama benim oglum 8 aylik su an 2 haftadir uyumuyordu dişi patladi. Yani bebeginin gelisimine bagli ne zmaan olacağını o belirleyecek 🌸