seymaaras bende dış gebelik amaliyatinda öyle olduğum icin doğumunda genel istiyorum diye tutturdum.onlarda spinal yapalım ama sana genel gibi hissettirecek bir ilaç daha verelim dediler 2 3 dk uyuyup uyuyup uyandım😂 uyanınca böyle devam edelim mi diyolar aciyorr aciyor uyutun beni dedim hep aslında hissetgim sadece baskiymis acı hissetmezsin dediler ısrarla 😂