Dygosmn1 yasadiklarimizi bilseniz, 20 gunluktu bebegim ateslendi goturduk crp 20 cikti hastaneye gittik yatis yapildi antibiyotik vs yogunbakimda bitmek bilmeyen.14 gun sonra iyilesti eve donduk 10.gun yine ates bu kez crp 85 cikti yine yatis yapildi bu kez kendi doktorumuzu aradik doktor tekrarlayan sebepsiz crp yukselmesi icin idrara baktirin dedi ve idrar yolu enfeksiyonu cikti sonra voiding cekildi bobrek reflusu dediler 5. derece ardindan dmsa cekildik sonuclariyla 13 unde doktora gidecegiz.. Rabbim tum bebislere saglik versin insallah crp 10 cok yuksek degil bebegim 20 gunlukken 85 i gordu yani korkmayin onlar bizden daha gucluler sadece atesi paranox fitil ile kontrol altina almalisiniz