3.hamileyim 2. Kızım 4 aylık şuan 7 haftalık hamileyim kese altında kan pıhtılaşma var dedi bu Bi tehlikelidir? Birde progestan kullanıyorum bulantı hapıyla beraber cok agır geldi sanki kızımda emziriyorum kullanan bilgisi olana varsa Bi yazabilir mi