Arkadaşlar bebeğime aptamil kullanıyorum henüz 29 günlük ama anlamadığım bi şekilde 1.5 saatte bir beslenmek istiyor artık ne yapacağımı şaşırmış durumdayım 1.5 saatte 60 CC yiyor ama aralıkları çok sık vermediğim zaman aklını kaçırıcak gibi ağlıyor daha fazla vereyim saati uzatayım diyorum fazlasını da yemiyor ne yapacağım bilmiyorum acaba mama doyurmuyor olabilirmi başına gelen varmı?böyle bir durum