Elaesra Bebeğim çok 21 günlük 1 haftadır aşırı gaz sancısı yaşıyorum bebeğim normalde emiyo ama yetmiyor sütüm günde 2 defa mama veriyorum dün doktora gittik gaz sancısı süt ve bu gibi ürünlere alerjisi olabilir dedi mamayı ve süt ürünlerini kesti böyle durumları yaşayan varmı ?
Ayca11 Elaesra bizimde ayni şekildeydi mama+meme gaz damlasi verdi doktorumuz sab samplex suan sıkıntımız yok