Nalan123 bizim eşyanız çoktu ay o günü hatirlamk bile istemiyorum bir nakliyeci ile anlaştı eşim 1000 demiş eşim abi eşyanız çok çıkacağımız evde dubleks gel gidelim bakalım ona göre fiyat ver demiş tamam gitmeye gerek yok 1200 olsun demiş adam. Pazar gün geldi taşıyıcılar eşyaya baktılar biz bu eşyayı tasiyamayiz dedi koydu gittiler. Adamı aradı eşim ben size demedmm mi bu ne rezalet böyle. Adam ben elemanlarla konuşup dönerim size dedi kapattı telefonu kökten ulaşmak ne mümkün pazar zaten ofisi kapalı. Tam cinnetlik kaldık ortada dimdizlak. Ara tara başka bı firma buldular geldi eşyaya baktı gidecek eve bakti 1600 lira fiyat verdi hatta eşim ayriyeten 200 lira sigara parası verdi elemanlara.