Bebekcik2406 Merhabalar doğuştan kolum ve boynumda kırmızı lekeler var doğum gülü derler, boynumdaki kızarıklığın 2 yerinde şiş gibi yaralar çıkmış daha önce hiç çıkmamıştı çok moralim bozuk bilgisi olan varmı, kötü birşey olmasından korkuyorum 😞