GZehra Fatmanuuur bendede vardı aynı durum, güvendiğiniz bi aktardan kırmızı kantaron yağı alın ve küçük bi pamuğa batırarak içe kadar gönderin. 5 kullanımda bitmişti benim,inş fayda olur
Urasin_annesi Bende de vardi bu durum. Ekmegi cok yiyordum ve sik sik kabiz oluyordum. Ekmegi azalttim bol su ictim lifli besleniyorum. Gecti cok sukur.ama dayanilmaz gibiyse doktora gitmek sart.
Dilaam Fatmanuuur mavi olanı sabah aksam sürdüm iyileşmesine yardımcı oluyor ama tek basına ise yaramıyor vazelin daha cok fayda etti yunusatıyor hündü 3 4 kere vazelin sür mutlaka
Bulin Fatmanuuur bu süte geçmiyor bebekte bir etkisi yok bütün doktorlar emzirenlere bunu yazıyor. ben normalde bekunis kullanıyorum. işaç almıyım süte geçmesin diye ilaç içmedim o yüzden büyüdü sorun bu kadar.
Fatmanuuur emineevgin33 sağol canım sanada çok geçmiş olsun bazen çok rahat oluyor geçti zannediyorun aradan bir gün geçmeden tekrarlıyor