Kaç yıldır ilk doğumum itibaren oldu baş parmaklarımda hem sağ hem sol kısımlarında olmak üzere ayak parmak yapım iyi olmasına rağmen batmıştı bu da ayrı tuhaf ama 🤦🏼♀️ Neyse başka bir pedikürcüye gittim iyice bi karıştırdı açıdan mahvoldum dünden beri kenarları şişmiş iltihap olmuş üstelik batmış kötü durumda gitmiştim şişlikle iltihapla döndüm çok zor aldı zaten bir parmağımı dünden beri dizimi kırarak ile oturtamıyorum yere bebeğim çarpınca birden bağırıyorum acımdan batikom termisin diye bir antibiyotik vardı onları bile sürüyorum şuan hala aynı ne yapmam lazım artık yürüyemiyorum