Herkes gerekeni soylemis ancak bence daha dikkatli olun bebeginiz daha cok kucuk onu evde birakip hele ki kapi acik gitmemelisiniz. Benim kizim da bir yasinda arkami bile donemiyorum okadar hizli hareket ediyo ki muhtemelen sizi aradi. Allah korumus. Biliyorum insan arada bosluga dusuyo ama cok tehlikeli. Allah tekrarini yasatmasin insallah. Ben bi haber vardi ondan cok etkilenmistim kucuk abisiyle bebegi evde birakip bahcede salcami ne yapiyolardi. Balkonun da yari cami kirik battaniye koymuslar bir yasindaki bebek oraya cikip o bosluktan dusmustu.