selim-im kuzum 2 aylıktı tesadüf doktora gittim özele o muayene etti ki normalde Sağlık Ocağındaki doktorun muayene etmesi gerekiyor ama Pandemi diye etmemişti ben de çocuk doktora götüreyim dedim rutin kontrol için sonra oda doktor muayene etti bana kızdı dediki sen ne biçim annesin hiç mi fark etmedin çocuğun testisini biri büyük biri küçük sol taraftı.
altı aya kadar düzelirse düzelir düzelmezse ameliyat göbek fıtığıda da olabilir İkisini beraber hallederiz demişti Götürmeye devam ettim yavaş yavaş düzeliyor dedi hatta daha sonra sünnet ettirdim bu engel değil demişti bundan dolayı mı yaptırıyorsun diye sormuştu hayır dedim küçükken yaptırmak daha iyi dedim sünneti tamam dedı. Aradan iki ay geçti doktor değiştirdim ben sordum dediki yoknormal şuan.
Erkek bebeklerin %90 dokuzunda bu oluyor Ama geçiyor çünkü benim yeğenimin öğrendiği de bir yaşındaydı birkaç ay sonra geçti endişe etme normal bir durummuş