incii uyumayan bebek çok zor, Allah kolaylık versin gerçekten 🙏 benim kızım zaten uyuyordu, 4.ayda desteksiz uykuya alıştırdım 5.ayda odasını ayırdım. Ne olduysa 7. Ayda oldu işte. Dişler sağolsun 😉 Bence sabırla devam edin desteksiz uykuya alıştırmaya. Alışınca çok rahat edersiniz. Biz ettik o yüzden şimdi düzenimiz bozulduğu için afalladık 🤷♀️