Esarikayy Benim sürekli ağrıyor. Hatta bebeği yuvarlasın diye yere yatırıyorum. Yerden almak istediğimde önce onu koltuğa koyup emekleyerek tutunup kalkıyorum. Çok aşırı bir ağrı acı. Herkes normal diyor ama ben korkuyorum artık başka birşey mi var acaba diye 😓 Bir de bebeğim alerjik doğduğundan beri süt ve et ürünleri tüketmiyorum. Acaba ondan mi diyorum.