Naz93 doktorunuz eğer yaştan dolayı geç yada erken herhangi bir sıkıntı görmedi ise şuan yaptırın derim. Büyüdükçe özellikle bir yaş sonrası hareketlendikçe çok daha zor olur. Birde yüzüne dokunmaması gerekecek 1 yaş sonrası yüz üstü düşmeleri olacak, yüzüyle oynayacak falan ameliyat yeri sıkıntıya girebilir. Hemde hazır şimdi evde iken yaptırın malum hem kış hem yasaklar eşiniz de evdeyse kolay geçer. Hemde kafanızda olacak düşüncesi olmaz sürekli. Yaptırın biran önce rahatlayın derim.