Oğlumu Hem sallayarak hem de emzirerek uyutuyordum. 6.ayında bir uyku eğitimi girişimim oldu ve 2. Gün sonlandı. Şimdi diyorum ki keşke o zaman dirayetli olsaydım.O da mutlu uyuyan bir bebek olsaydı.Bende sırtımdaki 5 fıtıkla,ağrılarla ,bitmek bilmeyen gece kalkmalarıyla uğraşmasaydım.Geç olsun güç olmasın ☺️Bu süreçte hep araştırdım gece beslenmesini yavaş yavaş bırakmam gerektiğinin farkındaydım.Çocuk için destekli uyuması zor.Çünkü gece boyu defalarca uyanıyor ve uykusu bölünüyor.Evet belli bir kısım,ya bırak allah aşkına emzir ten tene temas diyor.Vallahi bu benim kişisel görüşüm o iş öyle olmuyor.Koca günde emzirebilirsin.Bunu çocuğa öğretmek ona iyi gelecek birşey ve elbette her annenin kendi kararı.Ayrıca defalarcaHem benim uykum bölünüyor gün içinde verimim azalıyor,gende oğlum sürekli uyandığı için daha da huysuz oluyordu.Bu süreç ikimizide oldukça zorluyordu.Aslında ne yapmam gerektiğini biliyordum ama asla bailayamıyordum.Bazen ne yapmanız gerektiğini çok iyi bilirsiniz,zor olduğumu bilirsiniz ve kendinize destek ararsınız.Bir gün arkadaşımla konuşurken verdi gazı bende başladım şuan 13.gündeyiz.ve ilk olarak gece beslenmesini gece beslenmesini kesmek amaçlı eğitime başladım .Bugün 13.gün şunu da söyleyeyim voav 1 hafta geçti çocuğum çok güzel uyuyor falan değil olay bende yolun balondayım daha yolumuz var.Yetişkin biri için bile yeni bir alışkanlık kazanmak en az 21 gün sürerken aylarca sallanmış memede uyumuş bir bebeğin AA tamam annecim ben yatıp uyuyayım modunda olmasını bekleyemeyiz tabi ki.Benim için en güzel şey gece uyuyor olması (derdi ağrısı yoksa tabi)Dirayetli olmak en büyük mesele ,bu yola girdikten sonra dönüş yok.Şuann gece uyuyor olması bile bana aşırı derecede mutluluk veriyor ve ona da Bir çok uyku eğitimciler vs var ben herhangi biriyle anlaşmadım zaten okunan kitaplarda neler yapılması gerektiği belli önemli olan sizin onu çocuğunuza göre uyarlamanız.Ben inanıyorum ki her geçen gün daha iyiye gidecek uykuya dalma süresi de kısalacak.Bir şekilde niyet edip bu sürece başlayamadan canım anne sende başlayabilirsin,yapabilirsin gece mışıl mışıl bebeğinle uyuyabilirsin.Yılın başında bunu yap hem çocuğun hem kendin için 2021 de güzel uykularınız olsun.