Merhaba sevgili anneler . Kızım 5 aylık olmak üzere ve 1 hafta sonra işe başlıyorum. Psikolojim yerlerde . Sürekli ağlama modundayım. Uyandığında hemen emmek isteyen ve üstümü çıkarana kdr bile sabredemeyip ağlayan bir bebek. Benim gibi olan var mı ? Gerçekten çok zor . Annem bakacak , o yönden içim rahat ama daha çok küçük ve nasıl olacak hiç bilmiyorum :(