Deletedmom25 Park yatak aldım içine yatak bakıyorum kullanıp da memnun kaldığınız yatak önerisine ihtiyacım var bir yardımcı oluverin kızlar 😀
123401 Deletedmom25 kraftın aldım ben canım memnunum yumusacik . 280 tl ye almistim guzel iyisi olsun dedim
ilahiyatci_Mom Deletedmom25 ben yataştamn aldım cok memnunuz ismini hatırlayamadm suan 280 civarındaydı
baybmom Ben normal mobilya besiğindekini koydum ölçüler uyuyordu yarı ortapedik. Doktorlarda böyle tavsiye ediyor
Deletedmom25 baybmom bizimki uymuyor malesef beşiğinin ki çok büyük bir süre daha yanımda yatırmak istiyorum çok sık uyandığı için