Küçük dil şişmesi olabilir dedik ama değil sanırım uyku dışında göğsümü asla tutmuyor önceden ayakta emzirince tutuyordu en azından şimdi oda yok sadece uykuda emiyor ne yapacağım bilmiyorum doktoru bazı bebekler uykusunda emer dedi ama bu kız büyüyor büyüdükçe daha az uyuyor yani ne kadar az uyursa o kadar az emer