Kızlar merhaba üç gündür aşırı kasık ağrısı rahime bıçak batma gibi bı ağrı yaşıyorum. Üç gün önce acile gittim korunmasız ilişkin olduğunu söyledim beta baktılar adete 12 gün vardı daha 0.43 çıktı değerin yükselecek gibi daha adetine çok var yumurtlaman biteli iki gün olmuş varsada belli etmez şuan ilaç felah veremem adete beş gün kala test ver tekrar dedi ama ağrım bazen öyle şiddetleniyor ki duramıyorum. Bu ay bıraktık korunmayi ama yumurtlama döneminde üç kere oldu birlikteligmiz oyle dolu dolu geçirmedim yani. Ben kendimi hiç gebe gibi de hissetmiyorum ama bu ağrılar nedendir bilemedim. İdrar testinde temiz çıktı enfeskiyon felan yok. Napabilirim bu ağrı için