Eymen4 fatmakuzu bu raporu cocuk doktorunuza gosterin isterseniz. Aklinizdaki sorulari giderir. Bizimde cocuk doktorumuz laringo tanisini koymustu.
Ye2020 fatmakuzu benim oğlumda doğduğundan beri var çok korkmuştum çocuk resmen ötme sesi çıkarıyor doktor geçici dedi umarım geçer çünkü bazen sesi yan odadan bile duyuluyor😞
Ye2020 Jindq evet çok şükür geçti doktorumuz panik yapmayin gırtlak sertlesecsk ve geçecek demişti zaten
fatma_86 fatmakuzu Benim oğlum traktör gibi ses çıkarıyordu.Aynı durum söz konusuydu geçti.Şuan 1 yaşında.Doktor 1 yaşına doğru geçer demişti ve geçti.İçiniz rahat olsun.