Seviye_0909 bebelac gold kabız yapmıyo onu deneyebilirsin. Bebelac normalin kabız yaptığını duymuştum. Ne kadar doğru bilmiyorum ama kabızken ben kızıma mamayı biraz sulu bırakırdım yani 60 a 2 ölçek ya ben onu 1.5 yapardım işe yarardı bizde. Yada mamalarını bi iki damla zeytinyağı damlatabilirsin. Popuşları da bi iki defa çok olmamak şartıyla zeytinyağıyla uyarabilirsin