Eymeninannesiww Hizlivebebeli jel kullaniyordum doktor boş süre sonra kendi yapisini bozar kullanma dedi hatta günlük ped bile kullanma her gün iç çamaşırını değiştir daha sağlık li dedi
Hizlivebebeli Balteknem yani kadınız sonucta akıntılı olduğmuz zaman ister istemez koku oluşuyor ve ben aşırı takıntılıyım duşa girsem bile koku geliyor gibi oyüzden kullanan varsa diye sorucaktım
Yadi32 Hizlivebebeli yanlış bilgi vermek istemem akıntı bende de olur ama koku olmaz kokulu akıntı enfeksiyona işarettir diye biliyorum
Burcc Deodorant, intim jel vb ürünler vajinanın ph dengesini bozar. Sadece suyla yıkamak gerekiyor. Koku varsa doktora görünebilirsiniz, mantar yada enfeksiyon olabilir
Sulegorkem Hizlivebebeli bir dönem kullanım çok akıntım oluyordu günlük pedi sürüyodum ama sonrasında sıkıntılar yaşadım sürekli kullanmak doğru değilmiş kaşıntı ve tahriş olma durumu yaşadım sonrada bıraktım