Kızlar bebegim 10 günlük olacak 36 haftamda dogum yaptıgım icin küvezde bugün itibariyle emzirmeye gittim bbegim uyanıkken emiyor ama uyuyunca agzında ama cekmiyor ve uykusu uzun sürüyor ayagına vuruyırum uyandrıyorum emiyor bir kac dk tekrar uyuyor yani kesintisiz bi yarım saat emzirme yaoamıyorum doktor emerse cıkarıcam dedi bu şekilde doktor cıkarmaz küvezden diye korkuyorum ne yapabilirim tecrübelerinize ihtiyacım var😩😩