Egemomsss benim kızım 5,5 aylık, kafasının arka tarafı hafif düzleşti, bu konuya benim annem takık, arada bir söylediğinde canım sıkılıyordu, doktoruna sordum gelişimle ilgili hiçbir olumsuz etkisi olmaz, saçları olmadığı için gözüne batıyor, saçları uzayınca farkedilmez dedi. Sonrasında da burada bir post gördüm, bir bebeğin de kafasının arkası düzleşmeye başlamış, sonra bebek kendisi yan yatmaya başlayınca yavaş yavaş şekil almış, düzleşme yok olmuş