bebeği 3-4 ay ataklarından sonra uyanıkken asla mama almayan ve halen devam eden var mı. 6 aylık olduk halen devam ediyor sorun. tahliller temiz. artık bebeğin huyu diyorum ama bir şansımı denemek istedim post açıp böyle olupta düzelen varsa diye. ek gıda olarak değil de mama ya da meme alma durumu düzelen var mı. ek gıdaya da geçtik bu arada.