Kizlar 1 aylik bebegim var ve dogdugundan beri bu boyke uyurken horluyo bazen boguluyomus gibi ses cikartiyo korkuyorum doktkra soyledim burun acici sprey verdi ondan kullandigimda genizlerinde kaliyo galiba daha cok horluyo bebegim burnunu aspiratorle cekmeye calistim ama bisey gelmiyo temiz gibi duruyo.. Normal mi sizce horlamasi bu dogdugundan beri boyle cok endiseleniyorum ciddi bir durum mu acaba yoksa normal mi😔