Kızım 18 aylık. 2 aylık hamileyim. Çok aşırı emiyor her gece 3-4 kez emmek için uyanıyor artık göğüslerim yara oldu ağlamamak için zor duruyorum. Doktor emzirebilirsin sorun yok dedi hamilelik için ama ben gece emmelerini kesmek istiyorum 2 senedir uyku uyumadım bir defa deliksiz çok yıprandım ne olur akıl verin gece emmesini nasıl kesebilirim. Çok inat birden vermemeye başlarsam ağlama krizlerine giriyor. Tavsiyenize çok ihtiyacım var.