Arkadaşlar Anadolu yakasında çocuğunu götürüp çok memnun kaldığınız bir dr var mı ? Benim 3 ayını doldurmuş bir bebeğim var inanılmaz gazlıydı bütün damlaları,masaj vs herşeyi deniyoruz ama yok gram azalma yok 3 ay sonra biter dedi dr ama hala devam . Alerjisi olduğunu da söyledi herhangi bir test yapmadı sonucu doğru olmaz boşuna yapmayalım dedi bana diyet verdi resmen aç geziyorum o kadar ki artık çok az çeşit yiyip takviye ilaçlarla yaşıyorum desem yeridir ve bunlara rağmen bebeğim çok ağlıyor. Başka bir dr a götürmek istiyorum belli başka bir şey vardır diye dr önerilerinizi bekliyorum 😢