burcu1234 Dilşah hanıma biz de gitttik bir ara. Çok güler yüzlü ama tecrubesi tartışılır. Şimdi muaynane açmış. Biz Losantede Bengü Özdemir e gidiyoruz muhteşem teshisleri var. Her türlü hastalığı Allah’a çok şükür testlerden önce tahmin ediyor. Çok güler yüzlü insanı egleyen biri değil ama doktorluğu mükemmel diyebilirim . Cok memnunum