Nrsna94 aynı benim bebegimm
Kendi kendine uyuduğu anlar çok nadir ve yatağına koyar koymaz da uyanır. Emdikten sonra bir süre göğsümde tutuyorum ben, bu arada gazını da çıkartıyorum. Çünkü gaz da uyanmasına sebep oluyor. He bir de emerken davlumbaz sesi aciyorum ve her gün bir masal okuyorum bir uyku rutini oluşturabilmek için. İyice daldigini anladıktan sonra yatırıyorum. Gününe göre uyuma süresi degisiyor. Bazen bir saat bazen üç saat 😁