Happy Kids Forum
Yükleniyor...
Bu site en iyi JavaScript etkinleştirilmiş modern bir tarayıcıda görüntülenir.
Bu sitenin tam sürümünü yüklemeye çalışırken bir şeyler ters gitti. Hatayı düzeltmek için bu sayfayı yenilemeyi deneyin.
Kalça usg
ElifAden
Betul34
erken değil 1aylıktan itibaren yaptırılıyor ben 1ay 3günlüktü bu Salı yaptırdım :)
Minikheyecan
Asay
50 günlükken yaptırdık cocuk dr u yönlendirdi
Kbrgmsbyrk
Betul34
çift bez nasıl oluyor 🙄
Betul34
Kbrgmsbyrk
2 bez birden takıyorsun altına canım
Ftmsnny
Betul34
teşekkürler sizede geçmiş olsun 🙏🏻
Miss
Asay
biz şuan 17 gunluguz 1.ayımızda yaptircaz bakalım
MevaNil
ElifAden
teşekkür ederim
[silindi]
Asay
2 ay bittikten sonra yaptırdık
« Önceki Sayfa