Ask2 Verem savaş’a gitseniz keşke, iz olmayınca orda kontrol ediyorlar eğer tutmadıysa anlaşılıyor tekrardan vuruyorlar aşıyı, ben iz olması gerek diye biliyorum yanlış olmasın ama. Yıllar önce de kaynanam kaynımın aşı izi çıkmadı diye götürmüş oraya yönlendirmişler kontrol edip tutmadığını söyleyip tekrar vurmuşlar aşıyı