HTN Diş çıkıyorsa bu geçici bi süreç hiç merak etmeyin.Benim oğlum da 6 aylıkken başlamıştı dişleri çıkmaya.10-15 gün arasında 1-2 diş çıkartmıştı. 6-12 ay arası sütüm çok dalgalandı.Bazı günler yoğurt çorba salatalıkla filan geçirmiştik, huzursuzluk uykusuzluk da yapar.Ben geç öğrendim ama yazayım bi doktorunuza sorun. Tetagil diş granülü diye bir şey varmış toz gibi, içeriği temizmiş yani kimyasalsız.Bebeğin ağzına sürünce rahatlatıyormuş.Ben kullanmadım ama kullanan tanıdıklarım memnundu.Ben zeytinyağ içine kafanfil atardım 1 gece bekler onu sürerdim, bi de soğuk sebzeler kemirtirdim. Eğer hiçbir şeyle yemek istemezse, siz yiyin. Ben bi ara karşısında ağzımı şapırdatıp mımmm hmm yapa yapa çorba içerdim yemek yerdim, canı çekerdi içirir yedirirdim oğluma öylelikle yerdi.