Ayperim Merhaba kabız olmaması için mama içine zeytinyağı koyuyordum bugün ishal oldu yani daha doğrusu bi kere ishal gibi yaptı kakasını zeytinyağını fazla koyduğum için olmuş olabilir mi? Fikri olan var mı?
seldaselda28 Ayperim olabilir belki zaten normal yapacaktir kakasini ama zeytinyag oldugu icin sulu olmustur.
Ozge_AyazEfee Ayperim bir tatlı kaşığı bana biraz fazla gibi geldi ama siz daha iyi bilirsiniz tabi💛 ben bi çay kaşığı falan koyuyorum ara sıra o da
Deletedmom324 Ayperim çay kasıgını doldurmayacak kadar koyun. Doktorum önermişti. Saf zeytinyagı olmalı. Ve de günde bir kez olmalı. Fazla yüklenmişsiniz.
Meryemmtemev Ayperim 2 tatlı kasıgı fazla canım bebrgn kaç aylık blmiyorum ama günde 1 dega 1 cat kasıgı yeterli
212121 Bende iki aydir duzenli olarak 2 cay kaşığı koyuyorum mamasina doktor tavsiyesiyle tabi hic ishal olmuyor duzenli gayet guzel yapıyor oğluşum 😊😊
Ayperim Şimdi hiç koymayıp gözlemleyeceğim zeytinyağı mı yoksa başka bişey mi diye herhangi bi sıkıntısı da yok çok şükür ama birden ishal görünce üzüldüm:(
Ayperim Deletedmom324 her mamaya ve her 30 cx için bir çay kaşığı demişti doktorumuz hakiki kullanıyorum bende ağır geldi demekki:(
Ayperim Deletedmom324 her mamaya ve her 30 cx için bir çay kaşığı demişti doktorumuz hakiki kullanıyorum bende ağır geldi demekki:(
Ayperim Deletedmom324 yaaa ay bu akşam artk hiç vermiycem yarın da vermeyip perşembe dediğin gibi yapyım😄