Larisya söyleyeceklerim kesinlikle doğru değil biliyorum ama doğduğu günden beri mızmız, gazlı ve huysuz bir bebeğim var. Ne yazık ki bir Yenidoğanda yapılmaması gereken ne varsa yaparak uyuyabiliyordu hala öyle. Yüz üstü yattı,kundak yapıp yüz üstü yattı, yastık kullandık 🤦♀️ İlk zamanlar çok direndim ama hiç uyumadıgı için mecbur kaldım şimdi artık 3 ay olduk zaten ilk aydan beri rahatlıkla kafasını çeviriyordu daha da rahatladı. Bazen mecbur kalıyoruz