Aseloykununannesi Kızlar merrhaba 24 günlük kızım var evi ısıtmak için klima kullanıyoruz burnu tıkanıyor acaba klimadanmı bilgisi olan varmı. Birde buhar makinası kullanan varmı
Eyllebr Aseloykununannesi benımde aynı evım soguk oluyor elektrikli yakıyorm doğalgazda yanıyor kızımın burnu tıkalı kuruyor gece bogazın dan ses cıkarıyor çok üzülüyorm buhar makinası alıcam bende
Esmasultan Buhar makineniz yoksa kaplarda su bulundurun su buharlaşıp azaldıkça oda kaybettiği neme kavuşur klima gerçekten havayı kurutarak nem kaybı oluşturur
ESRA_07 Bizde klimayla ısınıyoruz. Doktorumuz buhar makinesi yerine evi sürekli sık sık havalandırın, hatta imkan varsa pencereyi çok çok az açık bırakın sürekli temiz hava girsin demişti.