Eliffffffffffff yazdiramazsiniz doğum raporu neyse onu yazıyorlar doğum raporu istiyorlar tabi ki canlı doğum olduğuna dair vermeniz lazım hem böyle bir şey niye yapacaksınız çok anlamsız eski düşünce kafası benim kızım da 13 Aralık 2016 doğumlu okula başlarken 2016 lilsrla vermicem 2017 dogumlulsrla vericem bu kadar basit sorun buysa eğer 1 sene kaybı falan olmuyor yani öyle dusunmeyin