sevcan bebeğim emdikten sonra bazen cok kusuyo acaba sizdede öle olan varmı? bıde 2 bck aylık oldu elı sureklı ağzında emzik yoksa salyaları akıo bu normalmı şuan? 🙄
Tanemduygu sevcan doktoruna danis bence reflu olabilir. Benim bebegim yedikten sonra bir sure kusuyor refluden dolayi ilac kullaniyoruz eller agizda olmasi cok normal bu aylarda bunu ogreniyolar
ozdenarda sevcan benm bebegimde 2 .5 aylik kusma problemimz yok ama bi haftadr surekli ellerini agzina goturuyo emzik kullanmiyo ama elini agzina goturuyo ve salyali
Ezgiderin sevcan benim kızım da öyle 2 ay 7 günlük elleri ağzında ve hep salyası akıyor..kızım da sürekli kusuyor bugün ebeye sordum kilo alımı normal sıkıntı Yok dedi fışkırır şekilde kusarsa sorunmuş
hayriye_alp06 sevcan merhaba siirt ama etiket yapinca tum tartismalarda cikmiyor gibi oldu gecen sefer yaniliyor muyum?