Woody vitamin, mineral olarak hiç düşünmedim ama şuan zaten ek gıda surecindeyiz ve çoğu şeyi yiyor, şeker tabiki bisküvi de çok fazla ama 250ml süte 2-3biskuvi kullanınca pek zararlı olacağını düşünmüyorum.Marka olarak Ülker kullandım ama şuan bisküvi yi kendim yapıyorum bı zararı olmaz umarım