Gamze1401 Kızlar emziriyorum saçlarım çok dökülmeye başladı acaba siz ne çözüm buldunuz hangi şampuanı kullandnız
Omertugra20 Gamze1401 sampuanima cam terabentin yagi kattim bide 5binlik biotin aldim haftada 1 iciyorum insallah ise yaricak benimde cok fena
Sznsyln Omertugra20 biotini emzirirken kullanabiliyor muyuz peki bir bilginiz var mı dökülme problemi bende de çok çözüm arıyorum bende uzun zamandır
Huysuzbebe Biotin hapi d vitamini kullandim hindistan cevizi yagi sürdüm basta vitaminle desteklemen lazim canim