sarisinbayan canım benim oğlumda 3 aylık olacak. Bu ay iştahında azalma olduğunu düşündüm. Normalde en az 1 saat emen çocuk son zamanlarda hep 5 dakka emdi bıraktı. Bende sağdım zorladım içirdim bir şekilde. Doktora gittik çişini de çok az yaptığı için. Doktor ısrar etme memeni reddeder o istedikçe ver sadece memeni dedi. Eli de hep ağzında bu arada ve sürekli salya akıyor.