Merhabalar güzel anneler , benim oğlum 30 aylık , tel tük konuşuyor denilenleri de anlıyor ama tepki veriyor ağlıyor sinirleniyor ayrıca dinlemiyor bizi mesela birseyleri anlatmak istiyoruz yaptığı birsey yanlışsa doğrusunu anlatmaya çalışıyoruz ama dinlemiyor ve çok siddet eğilimli eşimle seslerimiz bile yükselmez bizim acaba böyle olan var ve önerileriniz nelerdir ?