Omertugra20 Herkese merhabalar oglum 3 ay 10 gunluk dogdugundan beri 5 6 gunde bir kaka yapardi bazi zamanlar yaptimi 3 gun ust uste yapar bidaha 6 gun sonra yapardi fakat 10 gun oldu kaka yapmiyor ne yapmam lazim sadece anne sutunle besleniyor bide bugun bezinde kaka lekesi vardi popusuda kakaliydi yapmis sayiliyormu yoksa doldurmasimi lazım bezini
Merve_96 Omertugra20 canım yaparken zorlandığını farkettin mi bugün yanı bi sıkınma bacaklarını çekme gibi sanırım yapmaya çalışmış yapamamış gibi bir doktoruna yaz istersen eğer yazmadıysan yani bizim doktorumuz en fazla 1 hafta 1 haftadan sonra müdahale ediyoruz demişti 10 gün sanki çok gibi
Merve_96 Omertugra20 biz 1 hafta yapmamıştık ama 6 ve 7 günlerde kızımın yapmaya çalıştığını ama yapamadığını anladım sizin gibi azıcık yapıyor devamı gelmiyordu birde bizde zorlanma sıkınma farkediyordum gün içerisinde doktorumuz çok huzursuz olduğu için 7 günde fitil verdi
bsraaa19 Omertugra20 6 aylığız bizde ek gıdaya başladığımiz icin kabizligimiz oldu günde üç dört defa yapardı kakasını üç gün yapamadı doktorum önceden kullandigim gaz damlasından vermemi önerdi verdim ve bi kaç saate yaptı kakasını deneyebilirsiniz.
Shira2 Omertugra20 anne sütü ile beslenen bebeklerde 2 haftaya kadar normal kabul ediliyor. Eger cocuk neseliyse yani herzamanki gibi ise, hic dert etmeyin. Müdahale gerekmez, fakat ates ölcegi ile uyari yapin her altini degistirdiginizde.
Omertugra20 Merve_96 bir kac gundur lekeli bir tek bugun ikinma vardi huzursuz pazartesi gunu doktorumuzu ariyayim . Eski doktorumuz 10 gune kadar normal demisti
Merve_96 Omertugra20 aynen canım ıkınma falan varsa birde dediğin gibi yapmaya çalışmış sanki devamı gelememiş gibi benim anladığım kabız olabilir tabi doktorun yinede daha iyi bilir çok geçmiş olsun
Atlasim Zeytinyağıyla poposuna masaj yapın, karnına ve ayaklarının altına masaj yapın. Sonra spor yaptırın. Ayaklarını ileri geri . Bâkin nasıl yapıyor 😍 Som çare çok azıcık hacı şakır sabun atın poposuna hemen yapıyor 😊
Omertugra20 Shira2 tamamdir cok tesekkur ederim icimi rahatlattiniz cok saolun 4 gundur lekeler oluyor cok guzelde altta gaz cikariyor kokuyor sadece onun haricinde nesemiz yerinde
Shira2 Omertugra20 benim kizimda bundan 1 hafta önce 13. günde yapmisti. Aynen gazi vardi ve son gün leke gibi oldu. Bir gün sonrada 2 bez doldurdu 🙊
Mommy_Tugsa Omertugra20 benim kızım 2 3 aylıkken 10 günde fitille yapardı kakayı, kıvranırdı yapamadiği için. Doktorumuz probiyotik verdi 2 ay kullandık artık kendisi yapıyo hergün zorlanmadan . Düzene girdi cok sükür. Bi zararı yok diye biliyorum doktorunuza sorarak kullanabilirsiniz🙏