Bebegim 4 ay 20 günlük uyku eğitimi vermek istiyorum ama birkaç sorum olacaktı. Netten araştırdım ama teoriyle pratik farklı olabiliyor
1-hangi yöntemi kullanıyorsunuz biraz bahseder misiniz
2-emzik kullanıyor musunuz kullanıyorsanız her düştüğünde ağzına veriyor musunuz
3- Benim bebeğimin uykusu çok kısa 40 dk sonra uyaniyor sizinki de böyle mi ve uyandığında ne yapıyorsunuz
4-gunduz uykularında da ayni şekilde mi uyutuyorsunuz
Şimdiden tesekkurler