Denizinannesi52 Kızlar ek gıdaya geçicez bu ay neler almam gerek mama kaşığı önlük ve buharda pişirme aparatı bunlar için marka öneriniz nedir ve bunların dışında ne lazım oluyor ? Gerçekten hem heycanlıyım hem korkuyorum bi yandan 🤷♀️
canimoglum_2020 Denizinannesi52 mama sandalyesi kaşıklar wee baby silikon uçlu kaşıklar var ağza çok kolay giriyo kullanışlı veya oi oi kaşıklar olabilir ben önlük jokerden baybjemdi sanırım onlardan aldım kollu önlükde alabilirsiniz buhar pişirme mak gereksiz bence aparat alın dicem oda geç pişiriyomuş ben az suda haşlıyorum hep güzel oluyor zaten 6 ay sonra normal gıdaya geçecek cam rende alın muhakkak
Denizinannesi52 canimoglum_2020 mama sandalyesi rendesini aldım da diğerleri kaldı indirimi bekliyorum